18 år!

Nu är jag äntligen 18!

Dagen har varit jättebra! Hoppas på en trevlig kväll också! :) Imorsse så vaknade jag av att mamma och pappa kom in och sjöng för mig! Då fick jag frukost på sängen och 2 stycken paket. Ett av paketen var de ett läppglans i, och i de andra var de en siljaline resa! :D Blev överlycklig såklart! Jag ska åka med becka och david, vi kommer ha så jävla kul! David har alltså fixat med detta så att de ska hända, han har ringt och träffat, alltså haft kontakt med mina föräldrar om detta! Så jävla snäll! Efter frukosten gjorde jag iordning mig, övningskörde till hova och tog bussen till lyrestad!

Jag gick av i lyrestad och becka å david hämtade upp mig, sen hämtade vi upp shabby också! I bilen fick jag då två paket av becka och david :) En skit god parfym och en jätte fin klockan! Jag blev super glad!! Har knappt kunnat hålla ögonen borta från klockan.. haha (a) Tack så himla mycket för de hörrni! <3 Sen så skulle jag köpa cigg till shabby (första gången).. Och jag behövde inte visa legg.. ser jag så gammal ut? ;) haha!  I skolan fick man många grattulationer, då blir man glad! :D

När jag kom hem så vart de mer paket och lite gott tilltugg och champange! Den hette Alexander nått ;) haha :) Jätte god i alla fall! Jag fick pengar, en slags inpackning, hårspray och två t-shirtar :) Så nu är jag skit glad! Ikväll ska vi då grilla, eller ja nu! Pappa håller på för fullt på grillen där ute! Tur att de blev fint väder tillslut med :) Hihi!

Ikväll ska jag bara ta de lugnt, kanske blir en bygget kväll? Vem vet ;)




















/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0