Firande till mig och melinda!

Jaa som sagt så var ju jag hemma hos louise igår. Kom dit vid 6 tiden.. och då var ju även malin där! När jag kom dit så fick jag inte gå in i köket utan jag fick sätta mig inne vid tven. Och det luktade gör gott!! Något bak luktade de! mums! Sen kom även melinda.. hon fick inte heller gå in i köket så vi fattade ju att dom hade tänkt att fira oss :) Fast jag trode vi skulle fira melinda och melinda trode vi skulle fira mig, haha :) Sen fick vi cola med hallon och sånt i, så fint så! Sen satte vi oss till bords! Då blev de kladdkaka! Åååh vad god den var :) Fick även lite presenter, örhängen och en t-shirt, as fina var dom! Sen kollade vi på en film, jätte bra film faktiskt! Efter de blev de kortspel och sen käkade vi korv! haha :) De var skit nice. Sen kom Bittan och hämtade mig och malin vid 11 tiden, malin övningskörde hem, hon var jätte duktig! Tack för skjussen :)

När jag kom hem så gick jag och la mig i sängen med datorn i knät.. men jag stängde av ganska så snabbt för jag var as trött! Här har ni lite bilder sen igår:












(melindas saker)


(mina saker)







/ helen spjuth




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0