Grill och spel kväll hemma hos erika!

Ska börja med att skriva att igår fyllde Marcus Jacubsson 19 år! Ett STORT grattis till honom! :D


Igår så övningskörde jag till stan, hämtade upp becka på vägen :) Sen drog vi till erika, där tjejerna redan hade satt på grillen. Då började vi grilla och fixa med gratäng osv. Fint väder var det med så visatt ute och lyssnade på musik och tog det lugnt.  Maten var verkligen skitgod!

Sen så gick vi in och körde en massor av spel! Med andra ord, twister och diamanten var några av spelen vi spelade. Vi satt ungefär från sex till 12 på natten.. haha :) Men det var verkligen skit kul! Fyfan vad vi skrattade! Vi var jag erika becka jenny amanda viccan och julia. 

Sen vid 12 tiden där så drog jag och becka till freddys fest. Vi skjuss ner utav agnes och vicco, så himla snällt, tack :) När vi kom dit skulle hörjemo, david och shabby gå ner till stan och grejja.. och de ville ju ej vi så vi tänkte stanna kvar, men tillslut så sket dom också i att gå ner dit. Så vi var hos freddy ett tag, sen så fick vi skjuss av hörjemos pappa hem! Så himla snäll, skjussa hem mig ända till mig! TACK så mycket! 

Här är lite bilder sen kvällen, många har tyvärr gått bort, vet ej hur men.. här är endel :) 

 





























En mycket trevlig kväll/natt! :D




/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0