Grottan



Idag har jag bara tagit det lugnt! Vaknade vid halv 11 tiden tror jag? Vet inte riktigt, men då gick i alla fall jag och linda upp och tog oss frukost. Sen kollade vi lite på Aladin.. Efter de satt jag lite vid datorn, sen kollade jag på this is it, linda också ett tag! Sen duschade jag och gjorde iordning mig. Sen övningskörde jag till stan, både mamma pappa och linda med i bilen :) Där åt vi på grottan! Mums det var så himla gott verkligen :D Efter det åkte vi till harssle och jag tog en glass, linda köpte godis och mamma köpte tidningen, haha :) Sen åkte vi hem! När vi kom hem så spelade jag och linda yatzy, sen spelade vi kort! Och nu sitter jag här som vanligt.. ska snart gå och lägga mig! Eller jag tror jag går och lägger mig nu! God natt :D



/ helenspjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0