längtar!!

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag igen.. tycker jag själv då ;) Har inte haft så himla mycket för mig dom senaste dagarna direkt men. Bara skola och plugg! Fast igår var jag iväg och övningskörde på körskolan och efter de drog jag, becka och juia till bistro och käka :) Så jäkla gott!! Sen körde david och becka hem mig..

Och dag har jag pluggat lite social omsorg.. men man kan ju endel redan ändå :) Handlar om demens och sådär! Och nu sitter jag här och tar de lugnt som vanligt! Men funderar p+å att plugga lite teori!

Fyller ju om två dagar nu! Eller ja man kan säga om en dag typ.. (a) Då blir det mys här hemma med familjen och mormor kommer! Sen på lördag bli det statt! Innan bli de bistro och ta en sanfransisco, bara för att se om dom kan göra lika goda som alexander! Men det tror jag definitivt INTE! Kommer tänka på alex då när jag dricker den :) Sen blir de förfest hos davids syrra! Nice




( HAHA )




/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0