melinda och mickaelas 18års fest!

Jag, pappa och linda åkte och hämtade becka vid 7 tiden igår och sen drog vi till gullspång! Skulle egentligen ta en dricka och cider på pizzan (för skojj skull).. Men när vi kom dit var det ju stängt! Och varför tänkte vi inte på det? Så vi fick helt enkelt gå till festen som hölls i arfen av melinda och mickaela. Mickan fick en bodylotion och Melinda fick en mascara av mig och Linda. Inte så himla mycket men.. nått var det ju alltid :) Kvällen/ natten var i alla fall super roligt! Vi hade det skit kul..  bara på slutet det sög. Men så är det ju tyvärr alltid! Förstår inte varför men.. jaja! Vid halv ett tiden kom pappa och hämtade mig becka och linda! Då åkte vi hem och la oss! :)

Idag så vaknade vi vid halv 12 typ.. ganska seg var man väll, men det gick! Käka lite frukost och snacka.. sen åkte becka hem! Och nu sitter jag här och degar! Funderar på att öva lite på teorin! Behövs!!!

 










/ helen spjuth


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så jättemycket för mascaran! :D provade den idag, den var kanon :D hälsa tack till linda med! :D <3

2010-04-04 @ 16:35:26
URL: http://melindasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varsegod melinda! :D ja de ska jag!! tack för en kanon kväll! <3

2010-04-04 @ 22:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0