my dream..

My dream is to fly
Over the rainbow so high



Nu gör inte jag ett skit som VANLIGT! Jag vill fan hitta en hobby eller nått.. typ börja dansa! De har jag velat så himla länge.. men aldrig tagit tag i det! Fan vad jag vill det. Men de är ju bara de när man har en massor av läxor och prov så är det ju ganska jobbigt att ha nått annat man ska göra efter skolan (även om det är kul), måste ju TRÅKIGT nog ta skolan i första hand.. så att man kan bli något! Men börja dansa vill jag i alla fall göra någon gång! Men visste ni att jag har dansat rock n roll? HAHA, kan man tänka sig.. Men niklas faktiskt :) Vi var skit duktiga!! Tycker jag då.. Kanske ska fråga honom om han vill börja igen? Haha, nej men! Jag vill börja med någon dans där man dansar själv eller i grupp helst! En skön och rolig dansgrupp vore ju inga fel! Vilken gemenskap, tror jag! Men jag har typ alltid velat dansa street dance eller hip hop eller nått sånt.. Tycker det verkar SKIT KUL! Och om man verkligen kan de så ser det ju grymt snyggt ut! Fyfan.. :) Får väll se när jag tar tag i något sådant här? Och har dom nybörjargrupper? Eller börjar dom "nybörjargrupperna" vid yngre ålder? HAHA, jag har ingen aning! Jaja.. till frågan vad fan jag ska göra nu då.. funderar på att kolla på michael jacksons this is it.. älskar den sm bara den! :D Blir så glad av den också.. eftersom michael är bäst  :D

 







/ helen spjuth





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0