påskägg & yatzy

Jaa hur gamla är jag och linda egentligen.. haha nej men, jag tycker det är lika mysigt att få påskägg än! Det är ju så gott med godis :) I alla fall, jag pappa och linda drog till töreboda förut. Övningskörde lite, gick skit bra! Sen så handlade vi, efter de så drog vi till hova ch hyrde två filmer på statoil! En komedi och en thriller. Fanns en rysare med Megan Fox i också, den ville jag se!! Men men.. efter de så åkte vi hem. Och när vi kom hem satte vi oss och spela lite yatzy :)

Nu är mamma full gång med maten! Blir nått gott kött och potatisgratäng, jag är riktigt sugen och hungrig nu! Sparris och grejjer till! Mums






/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0