påväg till ett körkort..

Idag skjussade mamma in mig till stan för jag skulle skriva upp och köra upp! Jag var skit nervös kan jag ju säga! Värsta jag varit med om nästan.. klarade i alla fall teorin, fick 56 poäng :) Men klarade en uppkörningen, ganska synd :/ Var lite små saker som han kugga mig på.. för de första att jag inte riktigt visste hur man kontroll kollade bilen i början, sen hade jag i kopplingen lite för länge eller nått när jag skulle koppla då.. Och sen så missade jag en skyltbeskrivning. De var typ de.. men jag får bara ge mig påt igen! :D Vill i alla fall ha körkortet till sommaren! Hoppas jag får de..

När jag kom hem så snackade jag lite med syrran, vi gick ut och gick och sen solade vi en lite stund! Så fint väder ju :D Men nu sitter jag här.. som vanligt :P haha!!



imorron bär det av till storstan och sen vidare! :D




/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0