poolen

Igår kväll var det super kul verkligen! Första gången jag är ute (här i sverige då), vi dansa som fan och hade skit kul! Måste göras om :) Men i veckan åker ju jag david och becka till finnland med silja line, då ska vi köra!! Förövrigt så är jag ganska så seg idag.. har typ bara slöat! Men denna veckan som kommer nu kommer gå fort hoppas jag!

Fyfan vad fint väder de har varit idag eller!! Fyfan :) Var ute och tog lite bilder på poolen nyss.. de var ju värsta isen på poolen nyss, men de har smält bort :) Ligger ganska mycket vatten på pressenningen bara!







Fint vårväder vi har fått! All snö har ju snart smält bort! :D Läääängtar till sommaren! Känner på mig att den blir bra!




/ helen spjuth


Kommentarer
Postat av: jag skiter it, MEN MORSAN!

shit vems pool är det där???, men hörru! jag ville ju också åka med till finlandet! :D

2010-04-11 @ 22:45:29
Postat av: helen

Det är vår pool, eller ja min och min familjs :)

2010-04-12 @ 18:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0