SILJA LINE GALAXY!

Det här inlägget kommer att bli långt, men jag vill gärna berätta om våran underbara upplevelse när jag becka och david åkte upp till stockholm för att åka silja line galaxy! Jag kan säga att detta var en jävla upplevelse och jag vill tillbaka och köra igen, grymt kul! Här kommer resan i bilder och text:

Resan började med att becka och david kom och hämtade upp mig, vi packade ner min väska och lite sådär sen drog vi! Jag och becka började att dricka lite smått.. vi diggade musik och hade de grymt kul!


Påväg till stockholm i bilen som sagt! david och becka!


Resan upp gick hur fort som helst! Vi stannade endast en gång för att pissa på en mack. Men en sak jag kan berätta där i slutet av resan till stockholm var att jag och becka var hur kissnödiga som helst! Jag var JÄVLIGT kissnödig.. har aldrig i hela mitt liv varit så kissnödig, jag trode seriöst jag skulle pinka på mig! Så när vi väl hade hittat en parkering så kutade jag och becka in till en resturang och in på toan! Jag kissade två gånger! Haha, fatta inte rikigt vad som händer.. men de var den skönaste jag varit med om (nästan) när jag satte mig äntligen på toan, hahaha! Jaja, här parkerade vi i alla fall, var inte så jätte många bilar på den parkeringen så de var ju bra :) Becka och david på bild :) 


Jag och becka vid parkeringen :) Efter vi parkerat och kissat å allt de där så gick vi och käkade på värtahamnens resturang eller vad den nu hette! Jag åt en biff med pommes, hur god beanessås som helst! Aldrig smakat på någon godare! De tror jag becka och david också tyckte! Det var en skitbra resturang, as god mat! Och trevlig personal, tog även en öl där, mys! När vi hade käkat klart gick vi tillbaka till bilen.. sen satt vi där och snackade och hade dörrarna öppna för de var så varmt.. och då flyger våran parkeringsbiljett ut!!!!! Jag och becka märker ingening men david kutar ut och skriker till! Vi fatta ju inte vad fan han skek åt.. men sen säger han att biljettjävlen flygit ur! Så de springer vi ut och letar också. Men ingen hittar den! Vi letar under bilar, under skräp och överallt på trottoaren.. vet inte hur länge vi leta! Tillslut så kommer de två killar uppifrån balkongen på ett hus och frågar vad fan vi letar efter, och skrattar! Haha, då skrattar ju vi med och säger en biljett! Tillslut så ska david gå och köpa en ny biljett, 160 spänn i sjön liksom! Så jag och becka ställer oss där ute ett tag tills en bil ifrån parkeringen mitt emot kör iväg. Då säger becka.. de är inte den där då? SÅ ser vi att de ligger en vit liten lapp där! Så hon springer dit och kollar på den och skriver: "DE ÄR DEN!" sen springer hon förbi mig och säger du skickar jag springer! Haha, (till david alltså) Så jag skickar iväg ett sms ganska så snabbt och becka kutar! HAHA! Jävlar vad snabb hon var! Och som tur är kommer becka precis i tid innan david ska betala i atomaten.. Där hade vi TUR! :D jävlar vad glada vi var sen, och skratta som faan!


När vi väl lugnat ner oss sen den lilla insidenten så kommer den här killen på bilder här.. Då säger david såhär: 
david- fyfan vilken sliskig turk..
becka- vafan är inte de fares fares
allihopa- hahahahahahaha, jaaaaaa de är de fan!! 

Sen går david ur bilen: 
david- hallå du! Är de du som är fares fares eller? 
fares fares- ja de är jag.. (frågande)
david- jag har två brudar här inne som är helt till sig och undrar om dom kan få din autograf..
fares fares- jo de kan dom väll..

Så då går vi ut.. och vi kan nästan inte sluta skratta alltså! Häsar på honom och hans söta vita hund! Hur söt som helst :) Han frågar också varifrån vi kommer och vad vi ska göra. Önskar oss sen en trevlig resa! Sen får vi autografen och sen går han och vi går och sätter oss. Och jag tror inte vi har garvat så mycket någon gång alltså! HAHAHAHAHAHAHAHA


Här har ni den! Helena heter jag ju inte men.. aja de är ju jag i alla fall! :D Haaahaha! Sen ringer jag och berättar detta där mamma pappa och linda.. drar upp historian 3ggr.. fatta att david och becka garva åt mig och även jag när jag sa om allt 3 ggr.. haha :) Efter detta så sattvi och vänta hur länge som helst.. vi var lite tidiga som sagt! Men sen går vi i alla fall och tar ut biljetterna! 


När vi tagit ut biljettena så sätter vi oss på en "pubb" och väntar på påstigning.. slank ner en cider också :) Runt klockan kvart i sju tror jag vi fick gå på! Så himla mycket folk alltså.. de värsta var att vi fick en gubbe framför oss i kön som typ sket stup i ett alltså! Och de var en förbannat äcklig doft alltså, HAHA! Usch! När vi väl kommit in i båten så går vi till våra hyttar! 



David och becka! Har precis kommit hit och lämnat alla saker.. Ganska så fin hytt tycker jag! Inte så stor, men vad ska man med en stor hytt till? Vi ska ju bara sova där :D Hihi, men de var fint allt! 




Efter vi gjort iordning i hytten så gick vi upp på däck, vi skulle kolla när vi åkte iväg.. men de tog sånn tid så vi gick in ganska så snabbt, hihi :) Men det var jätte härligt där uppe kan jag lova :D Sen gick vi runt och kikade lite!


Efter ett tag så gick vi till hytten igen.. vi gjorde iordning oss och fixade med olika saker! För min del så blev de en vanlig svart klänning, men svart kofta och klackar! 


becka och david var på pusshumör :D 




Här var vi klara för en kanon bra kväll kan jag lova er!! (om ni undrar varför mitt hår är ganska så rött eller vad de nu är för färg så är de en inpackning som har färg i sig.. de går alltså ut på några tvättar bara) Hihi!! 



Sen så gick vi och satte oss på starlight club eller vad de nu hette! Skit fint ställer i alla fall!! Köpte drinkar och öl, hur gott som helst som sagt :) Vi skratta och lyssna på musik och band som spelade! Sen kollade vi på när en massa dansade! Riktigt underhållande kan man ju lugnt säga! :) 



Här dansedes de på som baraden kan jag lova! Dom var riktigt roliga att se på.. de var ingen uppvisning utan bara killar som bjöd på sig själva! De dansade även tjejer och äldre personer! Så himla kul att titta på! HAHA!

Väntar på Scandinavian Hunks!


Sen så dansade även becka och david! Var en lugn låt.. så himla söta!! 


Sen så börjades rök osa fram mer och mer.. och de sattes upp Scandinavian Hunks skyltar! Alla skrev kan jag ju lova! Man ser inte på denna bild men lite längre ner på skylten så står de "Sexy never left".. Tycker de är så grymt!!!!! :D Haha..


Jag kan ju inte säga mer än att vi var jävligt glada när dom började sätta upp skultarna! :D hahaha!


ÄNTIGEN SÅ BÖRJADE SHOWEN! Alla bara skrek och vi bara skrek.. de var ett jävla drag! I början av showen så visade dom kameraförbud.. men de sket vi i!! Man måste ju få dom på bild!!! 


grymt! 















Vi var glada som faaaaan! Skit bra!








grymma!!! 


diggar den här bilden! becka är så glad :D Jag med men ..  haha :)







vi var helt till oss!!! 





Kan inte säga annat än att dom var riktigt heta alltså! haha :) 


david var väll inte sådär jätte glad....


jodå han var jätte glad och vi alla hade de skitkul hela tiden!!!! :D




Dom var grymt duktiga allihopa! Band de bästa jag någonsin sätt!! I slutet så delade dom ut plansher(vet inte hur de stavas) Haha.. och JAG fick en :D Vart så himla glaaaaaaaaaaaaad! Dom delade bara ut 3-5 styckna!! Efter uppträdandena så gick vi upp till den högsta våningen för disco! Men de var typ bara yngre där så vi drog ner till våran hytt ett tag och snackade och lite sådär..  sen gick vi upp igen! Beställde drinkar och snacka i soffan.. och dansade som faan! Senare kom Hunksen! Så grymt duktiga på att dansa på dansglovet också! haha :)

Vi gick hem när discot slutade! Och de var vid 5! Haha,  sommnade som stockar allihopa när vi kom till hytten!


Fredags morgonen var inte sådär jätte mysig till en början. Hade ont i huvudet som fan! Men gick upp och duscha och gjorde i iordning oss! Sen gick vi och käkade buffe vid 2 tiden! Så himla gott alltså :D Sen drog vi till starlight igen! Tog oss en jordgubbsdrink :) Återställare.. de tog bort huvudvärken lite efter ett tag :) haha nej men..  Nu blir inte mamma glad när hon läser detta ;) haha :)  ja ja..  Men när vi satt där på starlight så körde dom lite tävlingar vid scenen och sånt.. när de är slut så hör vi hur dom säger att scandinavian hunks kommer vid 5 igen!! Och vi bli skit glada kan jag ju säga!! 



Direkt när vi hörde att dom skulle uppträda så gick vi ner och satte oss längst fram!! 


laddade även upp med öl och chips.. haha! vad manligt de lät.. men jag åt faktiskt inget chips.. :O 


Skål!! :D 


Nu var vi skit glada igen!!!! haha


Scandinavian Hunks kom vid 5 tiden! Åååååååååååååh :D haha 
















I slutet så delade dom ut sånna där plansher igen! Och vet ni vad eller!!! JAG fick en igen! En till! :D Åååååh jag blev så glad! Men vad ska jag med två stycken till.. så becka fick den ena :D När detta var slut så gick vi till hytten och gjorde iordning allting! Sen gick vi upp på däck med väskorna.


Här satt vi redo och väntade för avgång :( Som vi absolut inte ville.. några nätter till hade inte suttit fel :D 


När vi satt där så tittade även regnbågen fram, så himla fint! Då njöt vi!!! :D Efter ett tag så fick vi gå av båten, då gick vi till bilen direkt :D Sen åkte vi! Senare på vägen så åt vi på mc donalds, och där hände en så jävla rolig sak!! De var en bög där i kassan, as rlig och trevlig! Vi tror att han var bög i alla fall.. de lät så när han snacka.. Han visste nog inte rikitigt hur han skulle ha de tror vi.. och sen gick han runt och snackade med sina jobbkamrater när han tog vår beställning.. HAHA. Men nu kommer de roliga.. när han skulle plocka i våra saker i påsen så glömde han beckas lökringar.. och både jag och becka tänkte.. varför ska han inte ta i dom också? Och tillsut så skriker han till!! Hahahahaha, värsta bögtjutet typ.. (tycker vi då) och sen säger han efter: men guuuud, jag glömde ju lökringarna! HAHAHAHAHA, och då garvade jag och beca nästan ihjäl oss där i kassan!! Och då säger han: "Och här står ni och tänker.. ska vi säga nått eller inte.." haha!! Jaa de var skit kul! Sen så lyssnade vi på musik hela vägen hem och chillade! Detta har varit en resa man sent kommer glömma! 

Båten var skit bra och vi hade de as kul! Allting var helt perfekt, man tänkte inte på nått man bara gled! Så jävla nice.. Scandinavian Hunks var super bra, discot var super bra, drinkarna och maten var as bra!!  Ni sm inte sätt Scandinavian Hunks... SE DOM!!! Här kan ni gå in på deras hemsida: http://www.scandinavianhunks.com/




/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0