Skövde

Idag har det varit en långtråkig skoldag tycker jag! Gick till 20 över tre.. som alla andra fredagar! Men idag hade vi även 1 och en halv timme matte! USCH, gud vad tråkigt det var! Men man lärde sig utav den tiden! Vi har nationellt prov i de på fredag. Får se hur de går.. men jag ska göra mer än mitt bästa!!

Efter skolan så km pappa och hämtade upp mig. Sen tog jag över ratten! Och då körde vi till skövde, för till esplanaden och sen till comerce. På maxi köpte vi 10st 2liters drickor för 100spänn! Billigt!! Sen kollade jag på skor.. men hittade inga på esplanad, men hittade sen på din sko tror jag de var på comerce och converce skorna hittade jag på någon affär på torget.. kommer ej ihåg vad den hette! Gött med nya skor nu i alla fall! Köpte ju nya nyss men helt utslita redan :( suger!

Nu håller mamma och pappa för fullt på med maten! Pappa står och grillar (UTE) och mamma kör sallad och potatisen osv här inne! Detta kommer bli kanon tror jag, MUMS! Idag blir det som sagt en trevlig och lugn hemmakväll! De tycker jag är skönt ibland :) Men imorgon drar jag till stan!!




Här är skorna jag fick! :) De tråkiga med convercen är att linda har prick likadana! Hon köpte ju dom innan mig, men jag tyckte dom var så fina! Men men, hoppas att de är rätt okej för dig syrran :)




/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0