Valborg!

Då var det sista dagen i skolan idag för min del då! Eller ja för hela våran klass del! Så himla skönt verkligen.. nu är det bara praktik i 6 veckor, sen sommarlov! :D Idag är det ju valborg också! Verkar inte som om någon riktigt vet vad som händer! Men jag och linda ska i alla fall hem till wille! Sen får vi se vilka som är där.. niklas vet jag i alla fall :) Ska bli kul, längesen jag var med dom nu!

Tog kort och kollade hur de skulle se ut om jag hade ganska så kort hår.. det är alltså mitt uppklippta hår.. vad tycker ni.. ska jag ha kvar mitt långa hår? Eller klippa mig? :D (Jag ska inte klippa mig, men vill bara se vad andra tycker) hihi!

kort..

 


längre..


(fula bilder men.. )




/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0