Nu är de inte långt kvar till..

Nu är de inte långt kvar till beckabus kommer hem! Ska bli så kul att träffa henne igen! Känns helt sjukt att ha varit utan henne så himla länge :/ Visst har de gått bra, jag vet att både hon och jag har haft de super bra! Men de ska bli kul att se den lilla fisen igen :D Saknar henne verkligen som FAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!

Igår så var jag och linda lite med wille och niklas, sen kollade vi lite på tv och sen sov vi :) Idag kommer morfar hit, får väll se vad som händer annars :) Är sugen på att hitta på något! Men imorgon händer de ju lite grejjer så denna helgen löser sig nog också :D Hihi!

De är skönt att vara hemma och så men jag vill hellre tillbaka igen! Jag skulle vilja packa ner alla mina nära och kära och djuren och sen dra! Vill verkligen tillbaka!

Jenny, Erika och Amanda, TACK så himla mycket för denna tiden med er i teneriffa! Jag har verkligen haft de AS kul med er! Fyfan vad vi har skrattat eller?! Shit asså ;) Kommer aldrig glömma den resan, minnen för livet! Och jag är glad att jag delade dom med er :)  tack och hej <3






<3




/ helen spjuth


Kommentarer
Postat av: jenny

taskigt av dej att inte skriva att julia också kommer hem?

2010-12-20 @ 18:58:07
Postat av: Anonym

tjut då anonym

2011-02-08 @ 10:49:21
Postat av: Anonym

blogga mer :D

2011-03-25 @ 14:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0