filmkväll!

Har precis haft en mysig film kväll med familjen! Riktigt mysigt faktiskt.. Vi kollade på Shutter Island (som jag redan har sätt) och Edge of darkness. Båda är bra :) Ganska i alla fall!! Annars idag har jag inte gjort mycket alls.. bara tagit de lugnt. Igår fyllde ju julia 18 och vi fick mat och sådär hos henne, sen drog vi vidare till björnes :) En mycket trevlig kväll! :D HAHA!  Nu vet jag inte vad jag ska göra.. ganska så trött faktiskt! Så blir väll sängen snart tror jag :)

Lite bilder sen nyss:
















/ helen spjuth


Kommentarer
Postat av: melindasvensson ♥

edge of darkness verkar så bra ;o!

2010-07-16 @ 00:06:26
URL: http://melindasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den var ganska bra :) Mel Gibson är ju så bra!! :D

2010-07-16 @ 15:45:57
Postat av: melindasvensson ♥

okeej ;) jaa eller hur, filmer som han är med i brukar vara bra :D

2010-07-17 @ 22:53:38
URL: http://melindasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0