Harley Davidsson





Detta är en av min mormors harleys. Hon har en annan som är mer lila..





Detta är pappas harley, en v-rod :)



Nu ska mormor och pappa åka ut och åka en tur! Vem vet när dom kommer tillbaka.. gud så länge dom åker! Jag tycker själv de är skit kul att åka med bakom.. men jag tycker man får så himla ont i rumpan efter ett tag ;)
HAHA!


Nu nyss har jag däremot ätit lite frukost, och sen gick jag ut och tog dessa kort. Och nu sitter jag här! :P Ikväll får vi hoppas att de blir skit nice! Men jag känner de på mig :D




/ helen spjuth


Kommentarer
Postat av: Agnes

Va häftig din mormor är!!=)

2010-07-11 @ 02:32:06
URL: http://brandlusbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0