Mariestad..

Idag vaknade jag av att simon ringde! Så himla jobbigt när de händer så men.. aja :) Så nu har jag ätit frukost, kollat på tv och suttit här! Ganska segt men.. förövrigt så har jag ont i nacken som fan!

Igår så åkte nämligen jag becka och linda till stan och skulle käka på mariestads och ta ut kort! Men bilen dog vid snapen.. inget batteri! Så jenny fick komma med sin bil, som tur var hade jag startkablar med mig! Så de fixa sig :) Då följde amanda och jenny med och åt! Mycket trevligt att ses igen :)

Sen så åkte vi till sjötorp med oskar och david! Anton kom också, och då åkte vi ring efter båten! De var jag oskar och david som åkte! Dom andra satt i båten :) De var svin kul! Jag ska försöka ladda upp någon video sen jag åkte så ska ni få se! :D haha, ramla av som fan.. så jag har ont i kroppen idag! :P hahaha... aja de var kul! :D

Idag ska i alla fall jag och familjen åka och handla inför helgen osv.. sen ska jag få min nya kamera! Eftersom min blev snodd eller nått! :( SUUUURT! Men nu får jag en ny i alla fall, de är nice! :D




/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0