riddarveckan

 


 

Nu har de redan gått 5 dagar på riddarveckan med idag.. helt sjukt vad tiden går fort när de händer något som är roligt! Dom senaste dagarna har jag varit med simon och becka! Jag ch simon har varit ute på hotellet/veras två dagar i rad nu..  Tagit nån öl och sådär. Riktigt trevligt! Och jag och becka har typ bara tagit de lugnt :) Sovit här en dag.. linda var även med då :)

Men nu till dagens!! Världens bästa julia fyller nämligen 18 år idag :) STORT GRATTIS till henne!! Så alla vi tjejor har blivit hembjudna på middag! Och sen ska vi alla dra ner till björnes :D Kommer bli riktigt mysigt och kul!! :D Ska försöka ta så många bilder jag kan :)  Bara jag ej glömmer..




/ helen spjuth



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0