SJUK!

Tjenaaaaaa!
I lördags var de skit kul! Simon och johans 20/18års fest. I början av kvällen var vi några som grilla sen fortsatte kvällen med glatt humör, dans och trevligt folk! Kvällen blev verkligen lyckad :D Och igår åkte jag dit igen och hjälpte till att städa, fyfan vad de såg ut! Men men, man får väll räkna med de antar jag? :O

Förövrigt så har jag blivit sjuk! Ont i halsen som bara den, sen har jag ont i huvudet, känner mig allmänt trött i hela kroppen! Har legat i sängen hela dagen. Men nu tänkte jag gå upp lite och de vart att jag satte mig här. Men nu känner jag mig varm och konstigt så jag ska väll lägga mig igen! HATAR att vara sjuk! :(







/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0