Starten på riddarveckan!

Igår kom simon, becka, david, oskar, anton och shabby hit å grillade! Jätte mysigt med musik, god mat och skratt! Sen kom även richard en stund, men åkte ganska snabbt tyvärr! Senare åkte vi in till hova, väl där gick vi vidare till posthusen där de var mycket med folk som satt och drack mm. Sen gick vi vidare till hotellet jag simon och lundberg. Där satt vi hela kvällen och prata med trevligt folk och drack. Dansade även bugg med lundberg! haha, gud så dålig jag är! Han var förövrigt duktig! Sen vid halv tre tiden tror jag.. åkte vi hem! Jag , simon och sen hämtade vi upp linda. Sen sov vi här! :)
























































/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0