Alexandras birthday!

Happhapp, igår övningkörde jag till becka klckan halv sju eller något vart klockan (a) När jag kom dit satt vi lite vid datorn och lyssna på musik. Sen skjussade ola oss till anton. Vart lite förkrök där. Med hörjemo och shabby också! Sen kom även marcus och två till :) Efter ett tag så drog vi till alexandras 18års fest! Grattis till henne! Var där till klockan 1 eller nått kanske? Sen fick jag skjuss av david hem, han har ju nyss fått körkort, gratis till han! Becka, hörjemo shabby och tor var även med :) När jag kom hem snackade jag lite med mamma, som vanligt efter att ha varit på något kul. Haha! Sen sov jag, somnade direkt!!




 







 



Lite dumt att jag inte har något kort på födelsedagsbarnet! Men jag tog ju inte så många kort :)




C ya

/ helen spjuth


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem alexandra?

2010-03-07 @ 12:12:20
Postat av: Anonym

Jag och sara är jävligt heta på denna bild ^^ haha

2010-03-07 @ 14:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0