back on track

Nu har jag inte skrivit på ganska så länge! Har varken haft lust elelr tid känns det som, elelr ja tid har jag väll haft :) Men men, dom senaste dagarna så har jag pluggat, varit ute och gått och boxats. Ganska slut i armarna fast jag bara har hållit på i tre dagar! HAHA, jaja..

Imorgon är det äntligen fredag, sen går vi nästa vecka och sen är de en veckas lov. Då vill jag egentligen till gran canaria (vilket jag kan) Men jag får inte, för jag måste sköta körkortet nu.. TRSIT JAG VET! Efter lovet så är det bara fyra veckor kvar tills vi går ut på apu. (praktik) Då ska jag vara i gullspång, på social psykiatrin. De ska bli intressant! Och då "jobbar" jag där i 6 veckor och sen har vi sommarlov!! Visst låter de sjukt? Det är rikigt nice. Så jag har alltså bara 5 veckor kvar sammanlagt i skolan innan sommarlovet, skönt..

En sak som mer har hänt är att jag har fått reda på att i höst så åker jag och några mer utomlands, blir antingen teneriffa eller gran canaria tror jag, och gör praktik där i 4 veckor :) Det kommer bli hur kul som helst! Blir antagligen på ett rehabcenter då! Jag är överlycklig!






C ya

/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0