bodaborg

Då var det redan tisdag och imorgon börjar skolan igen! Ganska så segt faktiskt! Dom här 4 dagarna har gått sjukt snabbt!  Igår var i alla fall jag, becka jenny agnes viccan erika julia jenni nicole och amanda på bodaborg! Och gud va roligt det var! Man var ju helt slut klockan fem sen när de stängde! Och idag har jag fullt med blåmärken! Men så går de när man kämpar.. mitt lag var: jenny amanda och jenni. Vi fick ihop 10 stämplar. Ganska så bra tyckte ju jag då.. men vi kom sist! Erikas lag fick 15stämplar tror jag, och julias lag fick 13. Så de sket sig för oss.. men vi hade de JÄVLIGT KUL! När jag kom hem sen så kollade jag och linda på Michael Jacksons This is it. Som jag nyss köpte :) Så himla bra tycker jag! Sen gick vi och la oss!

Idag har jag hunnit äta frukost, varit ute och boxats, varit ute och gått och pluggat lite körkortsteori! Ska väll göra de snart igen.. sen så kanske jag ska räkna lite matte, de kan behövas!  Annars blir det bara till att det det lilla lugna idag.






C ya


/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0