drive for your life!

Har precis varit ute och övningskört medl linda och pappa i bilen. Gick faktiskt mycket bra idag.. testade att parkera lite och backa osv. Jag är väldigt dålig på att parkera! Blir snett och alt möjligt :( Så de måste jag öva som fan på! Sen så var vi uppe på en plan och sladdade som fan! Gick ganska så bra ändå.. men endel gånger så sladdade jag bara runt runt runt.. haha! Men det var kul som fan var det! 

Nu ska jag nog kolla en extra kik på pyskologin, kan det inte så jävla bra men. Sen blir det till att kolla lite på teorin! Fan vad jag vill ha körkort alltså!! dör snart... haha nej men


FÖRESTEN! På lördag tror jag dom här sköningarna kommer till hova! Saknar dom något så otroligt :)





C ya

/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0