good morning

God morgon! Har precis vaknat och käkat fil och flingor, så himla gott! Sen satte jag mig här.. har kollat runt lite. Finns inte så mycket att se men. Nu funderar jag på att gå ut och gå och sen boxas. Men det finns en nackdel.. det regnar som fan! Visst kanske det inte gör jätte mycket, men gud vad jag kommer att frysa! Men jag har bestämt mig, jag ska ut i alla fall! Sen så ska jag plugga på både omvårdnaden och teorin! Efter det så blir det nog till att städa mitt rum, ser förjävligt ut nu.. USCH

 

Just nu är jag jävligt svartsjuk också! Mormor landade i gran canaria igår! Hon ska vara där i två veckor nu.. och jag är jävligt avis kan jag ju säga!! Vill också tillbaka dit! Åååååh... Men jag hoppas att hon får det bra i alla fall! Hon skulle hälsa från mig i alla fall ;)



C ya

/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0