happy happy happy

Idag har det varit riktigt, riktigt slappt! Åkte in till stan och fick vänta i drygt en timme på att få komma in på ungdomsmotagnigen och ta bort min p-stav! Först så var jag där och bara smetade på bedövningssalva. Sen gick jag till skolan och hade engelska inte alls länge.. sen drog jag dit igen ch tog ut staven! Och fyfan vad det gjorde ont. När hon först testa om jag kände något så kände jag ingenting alls. Hon nöp alltså mig med sina naglar jätte hårt, men jag kände ingenting. Men sen när hon skärde upp ett litet snitt där för att ta ut staven gjorde det riktigt ont. Sen fick hon hålla på och lirka ut den ett bra tag. Jag verkligen kände hur hon skärde i min vävnad eller vad man ska säga.. usch vad hemskt det var. Men nu är den i alla fall ur! Sen så gick jag runt på stan och kolla i affärer, sen blev det tåget hem till lilla hova! Mamma kom och hämtade mig från sin lunchrast och skjussa hem mig, snäl som hon är.  Så när jag kom hem tog jag mig en macka och sen har jag pluggat lite. Ska plugga mer nu.. psykologi och körkortsteori! Jippi vad kul.. nej Annars så händer det inte så mycket mer idag. Pappa kommer hem :) Ska bli härligt att ha honom hemma igen, haha! Annars så ska jag sitta vid datorn antar jag!

Föresten! Det händer en jädrans massa roliga saker nu framöver! Bodaborg, johannas 18års fest, viktorias 18års fest, födelsedag, min och beckas 18års fest, jag och becka drar upp till stockholm.. fan mer saker kommer nog också att hände :) fyfan vad nice!

LOVE

 

 

C ya

 

/helen spjuth

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0