humm..



Funderar på om jag ska ta hål i naveln igen.. hare ju haft det två gånger. Ena gången tg jag de på cahara i örebro och andra gången tog jag det i hova. Men jag har tagit ut båda två.. och som ni ser så syns det ju ärr där? Ser ut som om det bara är ett, men det är två. Men funderar på om jag kan göra ett till, eller om de blir fel? Vill gärna ha till sommaren :) Tycker det är så himla fint.. men jag tröttnar hela tiden på de när jag väl har de! Men nu vill jag ha de! Så funderar på att dra och ta de?  Vad säger ni? :)

(har ju inga magmuskler, haha! men som vi snacka om igår, varför ha 6 pack när man kan ha ett? HAHA)


C ya

/ helen spjuth


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker vekligen du ska ta hål i naveln igen. det e ju skitsnyggt och de skulle du passa i:) du har ju en platt mage så :)

2010-03-07 @ 19:07:42
Postat av: Oxen

Klart du ska ha hål i naveln. Skit snyggt!

2010-03-09 @ 18:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0