Klippning!

Igår så var jag och linda å klippte oss! Jag toppade bara (som vanligt)  Men jag vet ingenting annat sm jag kan göra med mitt hår. Jag tycker det bara hänger där och är så tråkigt.. förslag på nått? Jaja, ser även ut som om jag har någon röd färg i håret.. men det har jag inte. Vet inte om de är kameran som gör så att de ser ut så eller om mitt hår är så? Efter jag klippt mig så åkte vi ner och hyrde en rysare. Kommer inte ihåg vad den heter men.

Sen när jag kom hem gjorde jag ansiksmask och la en inpackning i håret. Tycker det är så skönt :) Sen upp som fan och städa på bygget! Lite snabbt dårå men.. såg bättre ut i varje fall!! Och efter ett tag kom shabby david och becka. Då spelade vi lite yatzy och kollade på filmen. Sen vart de lite kort och efter de åkte david och shabby hem. Då satt jag och becka å pratade en massor, sen så gick vi och la oss! Jag var trött!!








/ helen spjuth


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du något bra tips på hur du har fått så långt hår? :) hur ofta klipper du dig, vart osv?

2010-03-30 @ 19:02:12
Postat av: Anonym

har du något bra tips på hur du har fått så långt hår? :) hur ofta klipper du dig, vart osv?

2010-03-30 @ 19:03:23
Postat av: aaaaa

har du något bra tips på hur du har fått så långt hår? :) hur ofta klipper du dig, vart osv?

2010-03-30 @ 19:04:35
Postat av: helen

Svar: jag har bara sparat under en lång tid! Toppar de som behövs varje gång, klipper mig med 8-10 veckors mellanrum. Jag klipper mig hos Eva Norby i Hova. Hennes frisörsalong heter Salong Kaluffsen.. tror jag! :)

2010-03-30 @ 20:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0