malin mellgren

Ja som sagt så fyllde ju malin den 18 februari, och vi var väldigt sena med att göra något åt henne. Så de vart idag tillslut. Det blev en överraskning, några väldigt elaka ena. För det första så skulle malin ta på sig en stor t-shirt över jackan. där de stod att hon är 18 och att man ska säga grattis. Den skulle hon ta på sig, sen fick hon en håv. Som hon skulle gå runt och tigga pengar i. (HAHA) Sen fick hon ett par tuffa festglasögon och en partyhatt. Och de skulle hon ha på sig. Sen skulle hon gå med en lång sked mitt på torget och balansera ett ägg på de. Som sagt som jag förstod så gjorde ju inte malin detta.. tyckte så himla synd om henne! Inget som jag skulle vilja utsättas för. Men men, det var ju som sagt inte min idé :) Vem var den skyldige? Millan, lollo, julia eller nathalie? Vem tror ni.. haha! Jaja, hon fick i alla fall några grattulationer på ryggen. Sen så gick hon in till adde på klädaffären där han jobbar och fick ett skrivet grattis av honom :) Det var i varje fall kul! Sen i slutet fick malin cider, chockladkaka, badring(haha, skojj) och en väska.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0