MY COOL

Skolan idag gick ganska så snabbt, fast var jävligt trött idag alltså! Vet inte om de berodde på i lördags när vi inte sov så himla länge! Haha, men så går det.. Idag har det annars inte hänt något speciellt, en annorlunda sak är att demensteamet har varit hos oss. Som numera kallar sig för stödteamet. Var ganska tråkigt att sitta och lyssna på men lite info fick man väll!

Hemma har jag väll inte gjort mycket mer än att käka, pluggat och suttit vid datorn. Det är typ vad varje dag går åt till! Grymt tråkigt, men men! Vill egentligen börja gymma igen, men så jävla mycket prov ju! TRÅK

Imorgn händer det inte heller väldans mycket mer än vad det gjort idag tyvärr.. haha! Men får väll se, dyker kanske upp nått..

Ville bara säga det att jag är så jävla glad, allmänt glad. Jag har hela livet framför mig, massor att se fram emot! Och jag har dom bästa vännerna man kan ha! Jag är super nöjd med mitt liv. Allt går frammåt och jag gillar det!






C ya

/helen spjuth

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0