my own secret

Idag efter skolan så fick jag och becka skjuss till vår körskola. Och då började jag att övningsköra.. det gick ganska så bra! Men jag var skit nervös! Alltså seriöst aldrig varit så nervös i hela mitt liv! Jag var fan nästan blöt.. haha, kanske inte så överdrivet, NÄSTAN! Började ju inte så himla bra med att jag ej satte på mig bältet! Haha, det gör jag ALLTID annars, och då menar jag alltid. Men denna gången glömde jag de såklart.. pinsamt. Sen så gick det väll ganska bra, fast inte van vid så ny bil så de blev ju lite tvärborms osv. HAHA. Men det gick bra ändå.. Sen så åkte becka och körde.

Efter det så gick vi och käka på tacobaren, så jävla gott! Sen så åkte vi upp till jenny och kolla på tv och lite så. Sen fick jag och becka vara själva hemma hos jenny för dom skulle till ljuspunkten. Så då spelade vi kort och lte sådär. Sen när dom kom tillbaka spelade vi lite mer kort och sen drog vi ut ch åkte lite bil.. haha som vanligt! Till oxen också.. fick en dietchocklad av becka! Den är ju så jävla god! Öhm, efter de hämtade vi upp julia och sen drog vi till odens.. nått? Haha, där beställde vi frack och hatt till utskasningen i juni eller när den är. Kommer bli så jävla kul, vi var riktigt taggade när vi stod där inne och testa och såg hur vi såg ut! Super att vi alla har hittat de i alla fall :D

När vi var klara där var de mörkt ute.. och då åkte vi fel väg hem :O Vet inte riktigt vilken väg vi åkte men. Jag kan ju säga att de var längesen jag har skrattat så jävla mycket! Vi hade de as kul.. Sen när vi kom hem till jenny så kom pappa och hämtade mig och becka där. Och sen övningskörde jag hem :)

Outfit

Sen blev de..




C ya

/ helen spjuth



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0