party party

Har inte skrivit här på ganska länge! Men jag vet liksm inte vad jag ska skriva.. de blir typ om skolan bara! Och sen vad jag gjort lite hemma! Haha.. och hur intressant är de då? Njaa.. hehe! Men kan i alla fall berätta att jg var på fest i sjötorp igår, en som heter filip fyllde år. Grattis till honom :) Mamma skjussade mig becka och david till anton vid 6tiden. Sen kom oskar, emil och emils tjej. Så vi var där och förfesta till klockan 9- halv 10 eller nått! Sen drog vi till lokalen. Var ganska så lite folk men ändå skit kul! Dansa som fan.. de har jag inte gjort på länge! Det var kul..

Tre bilder på mig från igår, snodde dom från linda :) Hon tog dom..






Jag längtar! :)



/ helen spjuth


Kommentarer
Postat av: AB PW

riktigt fin bild (:

2010-03-31 @ 23:39:19
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket :)

2010-04-01 @ 17:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0