smått trött

Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig i sängen och kolla på lite tv. Finns inte så himla mycket annat att göra just nu :) Men det är skönt de.. jag gillar att bara ta det lugnt, och just nu är det väldigt skönt när man är ganska så trött med! Becka åkte hem runt 12 idag.. då kollade jag lite mer på tv, sen satt jag vid datorn. Efter de så kollade jag och linda på den där filmen som vi hyrde, (jag igen). Jag tyckte den var ganska så bra! Vi hann inte kolla klart på hela för klockan halv 4 kom mamma och hämtade mig, då åkte vi in till stan, eftersom jag skulle övningsköra med min körskolelärare! Gick ganska så bra faktiskt :) Men på torsdag ska de bli kul!! Då ska jag halkköra! Fyfan vad kul, men jag är lite nervös ändå :O Jaja.. nu ska jag gå och kurra ner mig i sängen! God natt :)



Kom hem




/ helen spjuth



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0