sweet

Idag har jag inte gjort mycket alls! Har fått ondare i min hals tyvärr.. men jag är inte hes eller någonting (än) och de är jag glad över! Bara de att de gör så förbaskat ont.. och att man måste hosta ibland, vilket gör ännu ondare! Haha, jaja vilken gnällfis jag är..

Har pluggat lite idag.. kunde ha pluggat mer! Men lat som man är.. får se hur omvårdnadsprovet går imorgon! Usch fy blä.. måste ju gå till skolan pga de! Annars hade jag ng varit hemma. Men funderar på om jag ska göra provet och sen åka hem typ direkt. Men vilken buss/tåg? Är ju bara skit tider! Stöööör mig... jaja, får väll se!

Nu ska jag väll snart gå och lägga mig.. kanske kolla på this is it? Haha, nej men.. jag vet inte :) Lägga mig ska jag i alla fall göra! :D Så.. god natt!





/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0