the day

Imorsse så åkte jag med becka och david till sklan igen, åkte nämligen med dom igår också. Så jag har gått av i lyrestad varje morgon :) Öh, idag har det varit en vårdhund hos oss. Och hundens matte såklart. Så vi fick höra om utbildningen, tester och vad dom sysslar med. Så himla duktig och fin var hunden! Förstår inte hur man kan lära en hund så mycket, jätte duktig var hon i alla fall! Sen efter skolan så åkte melinda med i bussen, och då gick vi av i stan. Sen så överraskade vi malin eftersm hon fyllt 18. Ganska längesen nu men.. vart lite föresnat! Haha! Bilder kommer snart :) Sen kom i alla fall erik och lämnade en sak som vi skulle ge malin. Sen hjälpte vi även erik lite inne på team sportia eller hur de stavas? :) hihi. Sen åkte jag och malin med han hem, tack erik för skjussen!  När jag kom hem grillades de förfullt här av morfar och pappa! Riktigt mysigt och kul att se morfar igen. Han stannar aningen till imorgon eller till på söndag. Så då åt vi grillat kött UTE med pommesfrites, sallad och sås. Så jävla nice!! Efter de så satt vi och snacka hur länge som helst, jag morfar pappa och linda. Massa minnen och morfar berättade om när han var i kongo och en massa saker! Rikigt mys. Sen satte jag mig vid datorn, och sitter här än.. och de är fan deprimerande! Inte alls kul att sitta här :( Men men, nu ska jag ladda upp lite bilder sen malins överraskning :) I nästa inlägg då..

Outfit






C ya

/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0