THIS IS IT

Idag har det varit en seg dag.. har haft ont i halsen hela dagen idag, men ändå envisades jag med att gå ut och gå min "timme" och se boxas efter. Men det blev ju inte bättre i halsen kan jag inte påstå! Nu har jag ännu ondare än vad jag hade i morsse. De låter inget på min röst att jag har ont men jag har ont som fan. Jaja.. har i alla fall pluggat, suttit vid datorn och kollat på Michael Jacksons this is it idag också. Älskar den filmen.. man får verkligen se hur gulliga michael var. Ja ja.. började gråta som fan när jag kollade på bonus material som var Memories of Michael. Herrgud vad sorgligt.. brukar inte gråta, men nu släpptes de löst.

Funderar på att kolla på de igen.. tycker de är så himla bra :)











 Love to you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0