today

Idag i skolan kom en person från en grupp som heter "svalorna". Som är en slags organisation som hjälper till i b.la. Bolivia. Hjälper barn som vuxna. Det var just om bolivia hon pratade om.. fast jag var trött som fan så var det ganska så intressant och jag lyssnade verklugen hela lektionen utan att tycka att de var tråkigt! En jätte bra redovisning eller vad man ska kalla det.

Klockan 10 över tre slutade vi. Då gick jag ut till parkeringen och efter en liten stund kom pappa i 740. Då var det dags för att övningköra! Vi körde väll i typ en timme runt om i stan.. kanske lite mindre men. Det var riktigt kul! Sen drog vi hemmåt.. och nu sitter jag och väntar på mat! Jag är så himla hungrig nu!!

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt! Linda kanske vill hitta på något vem vet? Men vad finns det att göra här i hova? Seriöst.. haha! Jaja.. får väll se :)


sommras eller nått? kommer ej ihåg.. eller var det julias dundra fest?! haha



C ya

/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0