young

Haha, jaaa.. idag gick jag upp klockan 9, då gick jag direkt ut till mamma och fråga om hon ville ut och gå. Så vi gick ut och gick i en timme typ, så himla skönt! Sen när jag kom hem så gick jag och boxades, så jävla känsla i armarn efter.. helt lam typ! :) Efter de så gjorde jag och mamma ett körkortstest. Var riktigt bra att diskutera tillsammans! Sen så övningskörde jag ett bra tag! Först till sullspång och hämtade linda. Sen så övade jag med pappa på att parkera. Gicka ganska så bra, hihi!  Sen handlade vi lite, sen hem!


Och nu sitter jag här.. funderar på att läsa lite teori! Sen blir de mat i alla fall, lax! :D gooottt..

 

C ya

/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0