18 maj



Nu har jahg precis varit ute och kört lite bil! Sen har jag pratat med alexander! Han är lite nervös nu han :) Förstår han ändå, varit borta så himla länge och sen komma hem! Jaja, körningen gick jätte bra i alla fall! Även jobbet idag har gått skit bra! Jag tycker de är ganska så kul! Förutom när man inte har något att göra. Men så är det.. har skrattat ganska så mycket idag kan jag ju lova! Skit kul! Roligt att man trvis ändå :) Nu är det ju redan tisdag, sen onsdag och sen bara torsdag och fredag kvar till helg! Kanske inte lät så lite men.. aja! Det ska nog gå fort dit, de tror jag :)  Längtar till helgen i alla fall!

Nu ska jag nog kolla på någon film, vart lite sugen på de när alexander sa att han skulle kolla på en! Så de får det nog bli nu! Men men, skriver väll mer imorgon. Har inte så himla mycket att skriva om, förutom att jag jobbar osv!  Aja, bye bye!!




/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0