25 maj

Godmorgon! Vaknade för drygt en timme och 16minuter sen. Såklart när man har sovmorgon så kan man inte sova längre! De är just typsikt mig! Jaja.. har legat och kollat lite på tv nu innan jag gick upp. Kollade på Jerry Springer.. haha fyfan vad de är stört! Men de måste vara uppgjort! När jag kollat klart på tven satte jag mig här.. och nu finns inte allt för mycket att göra direkt! Men men.. Idag jobbar jag i alla fall kväll, men de visste ni ju redan, hur nu de skulle vara intressant.. jaja :) Kommer nog vara trött ikväll när jag kommer hem så de blir nog inget mer inlägg i alla fall.

Ha en bra dag allihopa!! :D

 

 

/ helen spjuth

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så duktig:)

2010-05-26 @ 12:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0