blev något helt annat!

Heej!
Angående mitt inlägg igår att jag skulle mysa hemma och ta varma mackor och det dära utfördes inte! Istället drog jag linda och johanna till någon fest i gullspång. Men visade sig att det var en slags ute fest, de såg väll mysigt ut och så men nej.. vi drog vidare till jerrys fest, tror han hette jerry birat eller nått :) När vi kom dit vid 11 tiden så var det inte alls mycket folk. Var nog inte meningen att det skulle bli en så jätte stor fest där.. Men sen strömmade de in folk! Tillslut vart de ganska så många där! Eller ja det vart många! Kul faktiskt! Typ vid ett tiden åkte vi hem igen..  :)


Igår somnade inte vi förens vid 3 eller nått tror jag.. så idag vaknade vi vid 12 tiden ;) Ganska så skönt att vara extra utvilad.. även om man´har sovit lika många timmar som man brukar men senare :) Jaja, de var skönt i alla fall! Har käkat frukost och kollat på Life of Ryan som går på MTV, tycker de är bra! Och nu sitter jag här som vanligt!

 

Ikväll har jag brilijanta planer!! LÄNGTAR TILLS IKVÄLL! Kommer bli riktigt roligt :) Men nu ska jag "surfa" vidare lite (haha) och sen blir det väll duschen, mat och lite fix! Vi hörs!

 


(bild sen galaxy)





/ helen spjuth



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0