en mycket trevlig kväll!

Igår så åkte jag till becka klockan 6 typ.. alltid sen som jag är! När jag kom dit så snackade jag och becka en massor! Hade jätte mycket att prata om, munnarna gick på oss båda två som baraden! Har ju inte sätts på jätte länge nu ju! Satt lite vid datorn hann vi med också!

Sen vid åtta tiden kom david och anton! Då satte vi igång grillen och gjorde iordning pommes! Efter en liten stund satte vi oss till bords och åt! Guuuuud vad hungrig jag var! Och de var verkligen skitgott! MUMS! Sen satt vi i köket och bara snacka allihopa och sen vart det tven! Kolla på Dr 90210, så himla bra :) Senare kom shabby och hörjemo! Lite smått fulla dom galningarna! :) Men dom är roliga! Satt och snacka lite med dom kolla på tv.

Efter att anton shabby och hörjemo åkt hem gick jag och becka in och la oss i deras husbil! Låg och snackade ett bra tag, sen kom david! Och då gick becka och david och la sig i den andra sängen :) Jag fick ligga själv i bak och det var jävligt nice :)  Mycket trevlig kväll!!


Idag åkte jag hem från becka och david vid 12 tiden tror jag! Nått sånt :) Sen har jag städat i min gaderib och i mitt rum precis! Fin fint :) Nu ska jag och linda göra taco, vilket jag är mycket sugen på! Vi är nämligen själva hemma ett tag! Mamma och pappa är hos några kompisar! Så det är ganska så skönt.. blir väll kanske någon film sen? Inte vet jag :) Nu ska vi laga mat, hejdå !





Love you!





/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0