Ford Mustang GT

Idag har jag hunnit med ganska mycket, eller ja gjort ganska mycket mot vad jag vanligtvis brukar göra!! Efter jag ätit klart min frukost imorsses så gick jag ut och satte mig i solen.. inte så varmt men de var skönt ändå! Sen så kom mormor vid två tiden kanske det var? Kommer inte ihåg!! Trevligt att ha henne här, gulle mormor :)

Efter ett tag så gick jag ut och hjälpte pappa med att måla brädor. Vi ska ju bygga tak över en viss del av altanen, så det blir nog bra tror jag!

Och nu kommer de hel sjuka!! När jag står och målar, kommer allihopa ut.. alltså pappa linda mamma och mormor. Och då säger pappa och dom att jag och linda ska ställa oss vid mormors mustang cabbe.. så att dom kan ta kort. Jag bara nej men varför då.. och jag såg ju ut som fan, i jobbar byxor och en skruttig tröjja, HAHA! Men jag och linda gjorde de i alla fall.. och rätt vad de är så säger mormor:

Mormor- Ni får den av mig och eran mamma och pappa.
Jag- Hahahahaha, aah visst
Mormor- Nej men det är sant, pappa har ställt på den och fixat så man kan åka med den, den är från  eran mamma och pappa med.
Jag- hahahaha
Mormor- Nej men det är sant!
Linda- Vaaaa? :D :D
Jag- Ni skämtar med mig?
Mormor, pappa och mamma-  Nej, det är eran bil. Din och lindas..

Så var det typ.. och jag ska vara riktigt ärlig nu: Jag började att gråta! Haha, kunde inte häjda mig.. VAFAN en mustang!? Som FÖRSTA  bil! :D Haha... kan ju inte säga mer än att jag och linda är så jäääävla glada just nu! Nu är jag ännu mer peppad på körkortet! :D haha

Här har ni den:










Senare nålade jag lite till.. och sen tvättade jag både mustangen och min moppe!! Vart ganska kall om händerna tillslut.. men ville få't rent! :D Sen så åt vi taco allihopa. Och efter de åkte jag och pappa ut å körde!! Den går som en gud :D




/ helen spjuth



Kommentarer
Postat av: melinda!

fan vad kul med bil helen:D den är jättesnygg! :D:D

2010-05-09 @ 11:02:26
Postat av: Anonym

tack melinda! :D

2010-05-09 @ 11:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0