Gårdagen/Dagen

Igår kväll så åt vi jätte god mat som mamma lagat! Lax, potatis, romsås och sallad/melon och jodgubbar! Plus keso också! Så himla gott var det verkligen! Mums, min mamma hon är en hejjare på matlagning vill jag ju lova! Efter maten så åkte jag och pappa å övningskörde! Åkte till mariestad och åkte runt där ett bra tag och sen hem igen. Gick jätte bra faktiskt! :) Sen var det även sista avsnitten av Jersey Shore igår!! Man blir lite ledsen över att de var de sista avsnittet, men men! Kanske kommer nytt!  Sen somande jag vid 12 eller nått tror jag.. kunde ej somna!

Idag så började jag äntligen min praktik igen som sagt! Har varit borta i drygt 2 hela veckor nu! Men om man ej mår bra kan man ju inte hjälpa de :( Ja ja! Jobbet gick i alla fall jätte bra idag! Slutade vid halv 3 och då tog jag bussen med linda hem. Sen åkte jag linda och johanna med "hova" bussen hem! Och nu sitter jag här, funderar på att åka ut och köra efter maten med! Mamma kanske hänger på! Alltså bara här på grusvägen! Blir nog bra! Nu är de snart mat med, kyckling blir det! :D

Gårdagens goda mat:




muuuuummmmmsss :)




/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0