läggdags!

Nu har äntligen denna dagen gått förbi också.. dagarna går segt när man ej mår bra! Fick för mig förut att jag skulle göra ett eget spel. Eller ja jag gjorde spelet "Diamanten", tycker de spelet är så himla roligt i vanliga fall men vi har ej de spelet. Så jag rita, klistra och klippte! De vart faktiskt gör bra! Precis som diamanten... TYP. Sen så spelade jag linda och pappa de! Pappa vann.. som vanligt typ med allt! Haha.. De var kul i alla fall :)

Nu ska jag gå och lägga mig.. kollar väll lite på tv innan jag somnar. Men nu är jag faktiskt jätte trött! Har inte sovit något idag på dagen. Så de ska bli gör skönt att sova nu!! Så godnatt till alla :)


SAKNAR MIN BECKA FISEN TROPP SOM FAAAAN! love you <3




/ helen spjuth


Kommentarer
Postat av: becka

Men imorgon ses vi ! :D:D:D <3

2010-05-11 @ 05:50:08
Postat av: Anonym

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D <3

2010-05-11 @ 13:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0