lite firande!

Som sagt så fixade jag ju mitt körkort idag ( :D ) så då bestämde jag mamma och linda oss för att vi skulle fira de med grillat! Så vi grillade kött och åt potatisgratäng! De var skit gott! Jag var grillmästaren! Hihi! Vi satt även ute vid poolen och åt. Efter maten åkte jag och linda och hämtade niklas och körde hnom till wille! Sen åkte jag och linda till ica, köpte jordgubbar och energidryck. Sen åkte vi och satte oss vid riddarspelsplatsen! Käkade och drack lite, sen drog vi hem! Och nu sitter jag här. Ska väll gå och lägga mig snart, kolla lite tv och sen sova :) De har varit en kanon dag i alla fall!!!

Lite bilder:

























/ helen spjuth





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0