Lördag igen :)

Jahapp då var de redan lördag morgon! Igår var det skit kul faktiskt!! Fast ganska så lugnt ändå. Var med några av mina bästa vänner, så de var ju bra :) Jag och linda åkte till wille niklas och joakim typ direkt efter skolan.. och då började vi grilla och dricka lite smått! Eller ja jag i alla fall.. haha! Sen så åt vi mat och lite sådär, satt och snacka! Jätte trevligt! Sen kom de några mer, tillslut började det att regna!! Så då gick vi in och körde kort och lite sådär. Sen så tänkte vi åka till hova, men sket i de och åkte hem till mig och linda istället! Men sen drog dom, kanske åkte in till hova då jag vet inte.. men jag och linda var trött så vi sov sen! De vart en ganska så LUGN valborg! Men det kan ju vara skönt de med ibland faktiskt :)

Idag kanske wille och niklas ska komma hit! Vet inte riktigt säkert än men.. vi får väll se hur det blir!  Jaja, jag vaknade för ett tag sen. Gick upp och åt frukost och sådär, sen kollade jag och linda på tv! Och nu sitter jag här.. haha :)

Lite bilder sen igår:










 

 

Mer bilder:













/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0