Morfar 70år!

Igår så åkte jag mamma pappa och linda till Loka Brun! Ett skit fint ställe, jätte mysigt! Anledningen till att vi åkte dit var för att gull morfar fyllde 70 år. Vi kom dit vid förmiddagen och åt lunch, jätte fin mat! Sen så fanns de spa och och bad osv. Skit fint! Varken jag eller linda bada eller gjrde någon behandling.. vet inte varför men! Blev bara inte så. Dom andra badade i alla fall.. tog drinkar osv. Jätte mysigt! Vi som var där var såklart morfar, sen Åsa, Alfred, Madelene och sen jag och min familj då! Allihopa fick ett eget rum som sagt! Eller ja "paren". Jag och linda delade ju såklart.

Efter alla hade badat och sådär så gick vi upp till rummet och glodde lite på tv och sen fixade vi iordning oss. Sen var de dags för paket öppning för morfar. Han blev jätte nöjd :) Sen åt vi sju rätters middag! De var KANON! Skit fint ställe och fin mat. SUPER!! Vi satt från 6 till halv 11 och åt.. haha, så lång tid tog de :)

Efter maten så gick vi till baren, jag tog en margarita eller vad den hette, väldigt god men väldigt stark! Sen satt vi och snacka lte allihopa, gratta morfar än en gång såklart! Och sen gick alla och la sig. Man var väldigt trött efter all mat och sånt. En mysig kväll i alla fall!!

Här har ni lite bilder:

























































/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0