skövde med becka bus

Heeeeeej!
Idag har de varit en mysig dag! Jobbade först sen åkte jag hem och fixade lite, och efter de kom becka och hämtade mig! Roligt att se henne igen, saknar henne :) Då åkte vi till skövde, handlade strumpbyxor som behövdes och sen åt vi sallad på Presto, vårat favorit ställe i skövde! Sen åkte vi till mariestad och hämtade våra frackar och hattar som vi ska ha till utkastningen hos julia :) Julia var tyvärr inte hemma :( Hade velat träffat henne! Men men, sen åkte vi hem i alla fall. Becka skjussa mig hem, så snäll så!!

Nu har jag varit hemma ett tag då, fixat lite med vad jag ska ha för kläder imorgon och ställt fram arbetsskor som jag ska ha! För imorgon ska jag nämligen vara i ett cafe och hjälpa till att jobba :) Har ju ingenting med de jag jobbar att göra men, själva omtanken att vara med den personen då om ni fattar :) Så de blir nog kul! Men nu ska jag nog gå och lägga mig! Har våran myskatt Tarzan i knät just nu så han får nog också följa med till sängs :)

Godnatt!!






/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0