STAN

Igår så åkte jag och linda in till mariestad vid halv nio tiden tror jag! Då åkte vi runt ett tag bara runt, usch så läskigt jag tyckte de var att köra nu när de var crusing och allt! Fy och blä! Men de var kul att kolla runt lite :) Sen så träffade vi wille niklas fredrik joakim och timmy. Då gick vi in på en pubb/resturang och dom beställde öl och jag, linda och niklas beställde cola, och fredrik kaffe ;) Så då satt vi där ett bra tag.. sen åkte jag och linda å hämtade patrik och alex, dom ville ha skjuss först trode jag.. men sen åkte vi bara runt lite. Sen ner till donken och dom käka.. sen släppte vi av dom nära stan. Därefter så åkte vi och parkera vid oxen. Sen gick vi upp ner mot kotorget! Träffade linn och dom där, sen gick vi vidare.. men de var inte så himla kul att bara gå runt i mariestad och kolla på fulla personer! Haha :) Så tillsut gick jag och linda å satte oss i bilen och vänta på att vi skulle skjussa hem två kompisar!

När vi kom hem var klockan halv 5 typ.. nått sånt! De var riktigt ljust ute i alla fall! Fyfan..  jag och linda var skit övertrötta så vi skrattade ungefär åt allt!! Sen somnade vi tillslut uppe på bygget ;) HAHA

 








/ helen spjuth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0